frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 13 september 2009

13 september, dansen har börjat och nu ska jag packa...!

Av frida hedberg - 13 september 2009 14:59

hej igen!


Vaknade vid tio idag, av mamma.. Hon sa massa saker jag skulle göra och jag lyssnade knappt så jag svarade bara; mmhmm.. mm..

Sen åkte hon till huset och jag vaknar en timma senare...! Lite smått panikslagen då, men upp fort packa lite gran från min byrå i en stor kartong och sen upp och äta frukost borsta tänderna och fixa sig sen in till dansen!

Det kändes så skönt precis innan vi skulle börja, och btw; tack gode gud att hanna finns! annars skulle jag få gå där utan att känna NÅGON! mindre kul... ;s

Men som sagt, innan vi började kände jga bara; "gud vad skööönt, äntligen få dansa på riktigt igen!"

men jag ändrade mig ganska snabbt, alla i grpnne (vi var bara 7) förutom jag och hanna, var SUPERBRA! värsta proffsen och kunde allt, medans vi stog där och försökte hänga med... Och eftersom jag inte var med förra veckan så kunde jag ju inte riktigt alla steg dom hade övat in till låten ci ska ha på uppvisningen.. Allt var så jävla komplicerat, och läraren var helt ok! Men hon undervisar också modern fridans, så hon blandade in ganska mycket av det med.. kändes si sådär, men det gick ju i alla fall, men jag var helt dööööd när jag satte mig i bilen på vägen hem... Har aldrig i hela mitt liv känt mig mer värdelös som jag gjorde idag! Rynkar på näsan fy för det, men som mamma sa, jag får se det som en utmaning..!

och jag ska klara det! Skrattande


såfort vi kom hem sprang jag in och drack massssssa vatten! skönt!

sen tänkte jag börja packa, men kände att kroppen sa emot så det blev att ta lite mat först.. det var bra!

så har ätit lite rester av den goda kyckling-tacos grejen, och nu sitter jag här och ska sluta skriva nu för jag ska packa!

ska köra ner nästan allt i mitt rum till huset i Bollebygd idag!

känns väldigt bra ändå, allt kommer ner förutom min säng som dom kör ner i veckan jag är hos pappa..

och på lördag nästa vecka ska vi flytta in i nya huset hos pappa... så på fredag blir sist g¨ången jag går på bussen där jag alltid har gjort.. kommer nog kännas ganska konstigt,.. och Linus blir ensamn där borta nu på mmorgonen, haha Flört


så, nu ska jag sluta skriva, och packa packa packaaaaa!

skriver mer senare ikväll, imrogn är det halvdag så då blir det hem och måla rummet hos pappa!


ha det bra, och komentera massa musiiiiiiiiiiiiiiiiik!


PUSS & KRAM

frida sofie hedberg,


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards