frida sofie hedberg

Alla inlägg den 15 september 2009

Av frida hedberg - 15 september 2009 17:29


Hej igen!


Nu sitter jag vid datan igen, fast denna gången hemma!

Kom hem för några timmar sedan och jag har hunnit äta, kollat GossipGirl (I LOVE IT!) och nu sitter jag här och ska plugga en liten stund.. Sedan är det bara att börja packa... Jag orkar inte packa meeeeeeeeeer! Men det är bara att göra det och se glad ut, för det finns inget annat att göra för min del längre.

HATE IT! Tyst


menmen, nu sitter jag här och är liiiiiite stolt över mig själv, Olivia, du vet varför! hahaah! Skrattande

men skulle bli ännumer stolt över mig själv om jag började plugga på riktigt och hann med att packa en del idag.. Flyttar ju i helgen nu ;s känns PISS, och jag tror inte jag kommer klara av att flytta ut det sista ur mitt rum, så det får nog pappa eller någon annan göra, för jag kommer nog bara bryta ihop...


Nu struntar vi i det och får panik över torsdag isttället, det är friluftsdag och vi ska ha friidrott och jag kan verkligen inte ett piss! Så fr en gång skull vill jag bli sjuk, hahah!


NU ska jag sluta skriva, och plugga och lyssna på underbar musik!

btw; SKRIV MASSA BRA MUSIK TILL MIG TACK! :D


saknar er, trodde allt var som vanligt ?


PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!  Kyss <3

Av frida hedberg - 15 september 2009 12:06

Hej!


Som ni kanske såg på rubtiken så sitter jag i skolan nu, i biblioteket för att vara exakt... Har lunchrast och sitter här i biblioteket med Elin just nu Glad 

konstig mat idag, (som vanligt) någon "gummi-fisk" och slemsås, så det blev ett knäckebröd till lunch, jag är hungrig!

Lunchrasten blev med Olivia och Nellie ute, mysigt!

Vi satt och pratade om vem Olivia är kåt i, hahaha! BÄST humor har vi, säg inget annat!

Och den där söta killen gick förbi när vi sat där, och fy satan vad söt han är!  Skrattande (a)

olivia & Nellie hade musik klockan 12:00 och jag gick med dom in, men jag fick inte vara med.. Haha, vi börjar om 10 minuter, sv/so... JAG HATAR ROM! eller njae, inte riktigt, men det är ganska jobbigt att ha så långa/stora arbeten på så kort tid! Gert ger oss alltid så tora läxor på typ 3 veckor... !? HATAR DET! Men det är ganska intressant att skriva om Rom, men lite stressigt... Vet inte rikitigt hur jag ska hinna... Men det är bara att plugga på som en idiot.. TREVLIGT! Rynkar på näsan


Jag, Karolina och Elin har bestämt att vi ska  göra irodning oss tillsammans till Kärleksmiddagen! MYSIGT! SkrattandeKyss


Nu orkar jag inte skriva mer här, kanske skriver något kort inlägg ikväll om jag orkar, annars hörs vi imorgon!

btw; ni är SÄMTST på att komentera ? :o



PUSS! <3

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards