frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

One Tree Hill

Av frida hedberg - 26 november 2009 16:41

Någon mer än jag som ÄLSKAR "One Tree Hill" ? Jag är helt besatt av den, och jag menar, snygga killa i hela serien. Kan det bli bättre? Flört Haha, min favorit är såklart Lucas Scott - Chad Michael Murray. Grrrrr på honom, haha. Jag vet att Karolina håller med mig Skrattande 


Nu sitter jag framför tv:n, kollar på "One Tree Hill", fast det är slut när som helst nu, då ska jag skynda mig att slå in paketen till julklappsracet hos farmor, sen skyyyyyyynda mig att fixa håret och sminka mig. Hinner inte skriva mycket mer nu, men skriver innan jag somnar ikväll.  


Ha det bra,

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards