frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Julklappsracet, sova nu!

Av frida hedberg - 26 november 2009 22:38

Goder afton!

 

Jag är helt slut! Julklappsracet hos farmor var verkligen superkul.  

När vi kom dit var det mat, som bestod utav "tomtegröt" och goa frallor. Mums! Seen körde vi igång med själva "racet"! (om du inte vet vad ett julklappsrace är, skriv en 
komentar så ska jag förklara
) Det var helt gale, men riktigt roligt! Det fanns två kokböcker som nästan alla ville ha, och jag och farmors syster slogs om ett par jättesöta benvärmare! Tyvärr så vann hon dom (och gav dom till sitt barnbarn), men jag fick reda på vart dom var köpta, så nu har jag önskat mig sånna av pappa och Heléne i julklapp!  

 

Nåväl, efter racet så var det fika, farmor hade gjort någon söt liten tårta som hon dekorerade med grödde och skumtomtar, haha! Efter det åkte jag och Heléne hem. Det behövde jag.

 

Jag tror nog inte att det var så smart gjort av mig att vara med ikväll, för nu är kroppen helt slut. Så jag stannar nog hemma imorgon med... Vill inte riskera att bli sämre nu.

 

Jaja... Nu ska jag sätta på något avsnitt av "Vänner" och försöka sova!

Här kommer en bild på mina små vinster ikväll:

  

Allt skulle ju som sagt börja på B, haha.

(Benvärmarna på bilden är inte de som jag egentligen ville ha. De jag jagade efter var vita med två små söta "toffsar" på.)

 

Vad har Du gjort ikväll?

  

 
 
emmsson

emmsson

26 november 2009 23:02

Det va ena riktiga gobitar till killar du har pyntat upp din sida med. Helt min smak! Låter kul det där med julklaparna, men är det inte lite tidigt...?

http://emmsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

frida sofie hedberg

26 november 2009 23:40

svar till emmsson:
Haha, visst är dom snygga? :)
vem tycker du är snyggast då? själv tycker jag Mattias (a)

Julklappsrace är jättekul! Jag tycker oxå att det är lite väl tidigt, men vi är ganska många som ska kunna sammtidigt, så då fick det bli så ;)


Glöm inte att ställa en rolig fråga i frågestunden! :)
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards