frida sofie hedberg

Alla inlägg den 6 september 2009

Av frida hedberg - 6 september 2009 22:18


HEEEEEEEEEEJ!


JAG ÄR SÅ GRYYYMT LYCKLIG!

men dock supertrött, dagen med mina sötnosar har varit helt underbar!

finns inga ord, bara tre; JAG ÄLSKAR E.M.D (L)

FYFAN VILKEN HÄRLIG KÄNSLA, att stå där och se dom, och sedan få träffa dom och få deras autografer, jag kanske låter asedesperat, men nejnej. inte alls sådär som fjortisgänget framför oss ;)


jag orkar inte skriva mer nu, MÅSTE sova, och jag orkar inte lägga upp bilder här, men det kommer på min bdb, så kolla där istället; fridahedbergg@bdb


SOV GOTT SÖTNOSAR,

för det kommer jag! :) <3



ERIK SEGERSTEDT

MATTIAS ANDREASSON <3

DANNY SAUCEDO


6 september 2009, en av de bästa dagarna i mitt liv.

i loooooooooooove you all.


PUUUUUUUUUSS! <3

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards