frida sofie hedberg

Alla inlägg under oktober 2009

Av frida hedberg - 11 oktober 2009 00:20

hej alla!


jag tror nog att jag är den säääämsta bloggaren i universum, jag skriver bara när jag orkar eller har ngt roligt att skriva.. och även om jag har något roligt att skirva så hinner jag inte eller så är jag för trött.. så det blir inte av.. Som t.ex kärleksmiddagen i torsdags, den var fan så jävla underbar så det finns inga ord som kan beskriva! och jag orkar inte ens skriva om den... (btw; kolla min bdb, fridahedbergg@bdb, där finns massa bilder!) så nu har jag bestämt mig.

jag slutar blogga!

jag kommer ha kvar bloggen OM jag får värsta anfallet och helt plötsligt börjar blogga igen.. så håll utsikt efter nya inlägg, men nu orkar jag inte (konstigt va?!) för klockan är över 12 och jag ska upp halv 9 imorgon, för det är gudstjänst klockan 10:00 i Olsofrs, och efter det dans i Borås, men orkar kanske inte imorgon, för jag har blivit asförkyld.. fy!

idag blev det en myskväll med mamma, leif och storebror framför tv:, jag hade hyr; "En shopiholics beskännelser" den var ganska bra, men inte alls lika rolig so jag trodde..

menmen, nu SKA jag sluta blogga!


men istället kan ni ju kolla min undebara vänner's bloggar;


Linda Ottersten,

Karolina Nilsson,

Anja Eriksson Parviainen,

älskar er söta flickor!


PUSS! <3 Kyss

för kanske sista gången...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards