frida sofie hedberg

Alla inlägg den 10 september 2009

Av frida hedberg - 10 september 2009 21:59

Goder afton!

Nu ska jag verkligen sova, är jättetrött och måste vara pigg imon, för en gångs skull...! Men i alla fall, nu ska jag skriva lite om min dag...;

Vaknade, tog en dusch, åt frukost och fixade mig... Sen blev det skolan, och vet ni vad? MIN KAROLINA HAR KOMMIT HEM FRÅN ROM! :D gud så tomt det har varit utan henne i skolan nu... Rynkar på näsan men som sagt, hon är tillbakaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Skrattande 

Tog skolkort med kamratstödjarna idag oxå, det blev nog bra, jag satt på första raden med Olivia på ena sidan & Felicia på andra, mysigt! :)

efter skolan blev det hem, krama på min lilla Johan som jag inte träffat på en vecka... Saknad har han varit! Fick en gosig kram, sedan tog jag lite mat. Sen skulle jag plugga, men det blev inte så bra... Jag kan inte koncentrera mig, det är faktiskt inte så bra... 

 Jag menar, jag har ganska lätt att lära mig saker efter jag gått igenom det två-tre gånger, men jag ka ninte ens koncentrera mig så att jag klarar en gång... MÅSTE verkligen lära mig plugga!

Menmen, vid sex åkte jag & pappa upp till farmor & farfar, åt en jättegod middag innan dom åker till Kina på söndag! De ska vara borta i 13 dagar och göra massa roliga saker, är faktiskt en aning avundsjuk... Haha, Idol hann börja lite hos farmor&fafar, så såg första biten innan reklamen och sen åkte jag med brorsan hem. Hoppade av hos pappa och kollade idol där (eftersom vi bara har 1:an hos mamma... ? ) och hur bra var det inte idag då!? jag säger bara en sak; I LOVE ROBIN BENGTSSON! Kyss så jävla underbar är han! haha, Malena Andersson, underbar! (L)

för er som inte såg idol, klicka på länken nedan så lovar jag er att ni kommer skratta! det är så härligt med killar som vågar bjuda på sig själva! i looooooove it, and i love him! Flört

Jag har kollat på det tre gånger nu, och skrattar lika mycket varje gång! Skrattande

http://www.youtube.com/watch?v=x5WToWckusQ&feature=channe

Och ni som inte läst min blogg varje dag det senaste, bläddra tillbaka till 5 september, där hittar ni tre länkar till klipp med E.M.D, och ni som tänker; "Åh, E.M.D suger, jag vill inte kolla på dom...!" (ni har ju självklart välidgt fel, eftersom dom är typ bäst i världen! :D <3) GÖR DET ÄNDÅ! Ni kommer verkligen inte ångra er, ni kommer skratta så ni gråter! Jag har kollat på dom minst 8 gånger på varje, och skrattar lika mycket varje gång. Dom är så härliga, dom vågar verkligen bjuda på sig själva! Det älskar jag, för det felsta kända personerna är sånna att dom aldrig kan göra bort sig eller så, men inte Erik, Mattias <3 & Danny, dom är som vilka normala personer som helst, förutom att dom är sååå mycket bättre och snyggare än alla andra! haha, nu ska jag verkligen sova, har precis satt på ett avsnitt vänner, blir nog ett till innan jag kan somna..

Imorgon blir det upp tidigt igen, duscha på morgonen gör att man vaknar bättre, så har börjat göre det istället för på kvällen nu! :)

Där fick ni lite onödig information också, ggodnatt och sov så gott!

Jag i min RUN EMD-tröja!  

GOD NATT! (L)

Av frida hedberg - 10 september 2009 07:23

God morgon!


Som ni kansk förstog i rubriken så är jag verkligen trött nu, kunde knappt sova inatt och gick upp kvart över 6 bara för att jag skulle duscha... duktig som jag var "snoozade" jag bara en gång! så jag gick upp och tog en varm dusch, det var skönt.Glad

Nu sitter jag här, har ätit frukost och håller på att blåsa och fixa håret och kollar på vänner, om ca en halvtimma ska jag gå ut till bussen! jag orkar verkligen inte skolan idag känner jag, men jag får kämpa på, det är ganska okej lektioner idag, förutom idrotten, i hate it! usch! Rynkar på näsan fyfaaaaan...! Menmen, jag gör det bästa jag kan, mer kan jag inte göra.

Nu måste jag fortsätta fixa mig så att jag hinner med bussen, skriver nog lite mer när jag kommit hem från skolan!


ha det bra idag gullungar.


PUSS! Kyss

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards