frida sofie hedberg

Alla inlägg den 5 september 2009

Av frida hedberg - 5 september 2009 17:14

Hej igen,

det blev inte så bra med min röjning av rummet...

flr jag kom på att det är lättare att göra det när jag ska packa.. (jag har alltid ursäkter för att jag ska slippa städa, haha)


nu sitter jag vid datan igen och är inne på youtube och tittar på massa roliga klipp med grabbarna i E.M.D, hr kommer några länkar oh sedan får ni leta er vidare ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pnaUSDM9TSw

http://www.youtube.com/watch?v=d8VBTMpYRws&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=lvbAB8lJUBE&feature=related 



HÖSTKRAMAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 5 september 2009 15:25

HEJSAN!


jag har varit så gryymt dålig på att blogga det sista, har inte skrivit något på en vecka, FY! men nu sitter jag här igen, i tisdags fick vi nyckeln till nya huset hos pappa...

såhär har jag skrivit under olika bilder på min bdb;

jag var ju hemma idag, så på eftermiddagen tog jag mod till mig och gick bort själv till det nya huset och gick igenom hela huset och tänkte ge det en chans, jag kom innanför dörren och jag bröt ihop.

jag kunde knappt stå upp och tårarna sprutade och jag kunde inte andas.

det är en hemsk känsla .


när jag gick runt i huset så gick tankarna genom huvudet;
"detta är inte mitt hem, här ska inte jag bo. nej, detta är fel. jag klarar inte det här. helvete."
tårarna rann som floder, jag kippade efter andan och satte mig ner. ringde mamma och grät ännu mer, efter en bra stund kunde jag andas vanligt igen. det finns ingen som förstår det jag går igenom nu. ingen. ingen. ingen.

jag vill inte.
jag bor här.
här har jag växt upp.
här finns alla mina minnen.
varför?


jaa, så ni kanske förstår hur jag känner över den här flytten.. jag tycker det är hemskt! jag vet att det kommer bli jättebra, men jag vill inte flytta ifrån huset som jag har växt upp i, och sen bo så nära det att jag kan se den nya familjen som bor här och då kommer jag ju må pyton. jag vill inte ens tänka på det, uuusch!  men men, life goes on...

I veckan har det inte hänt alls mycket, varit hemma onsdag.torsdag för den här hemsa förkylningen som inte vill ge sig, nu har jag ret-hosta och lite snuva kvar bara, så snart är den borta ch jag är heeelt frisk igen! :) igår tog jag tåget ner till Göteborg efter skolan och köpte dansskor med pappa, skönt! Och när jag sitter och väntar på tåget, då kommer min lilla söta Olivia, haha, så jag behövde inte åka ensam och ha trågikt! Hon och hennes bror Jakob skulle till sin pappa som bor lite utanför Göteborg, jag och Olivia hade grymt kul på tåget, medans Jakob satt och pluggade eller ngt, och en sak jag bara måste skriva med; OLIVIA HAR ALDRIG ANVÄNT NÄSSPRAY INNAN! försen igår, hahahaha! hon är också förkyld så jag fick henne tillslut att ta lite nässpreay som jag hade, och hennes komentar när jag sa det; Men jag har aldrig tagit nässpray innan, hur gör man? haha, jag höll på att dö, är det inte ganska normalt att använda nässpry när man är förkyld? menmen, det blev som det blev ;)

efter Gbg och skor så blev det hem till moster och hälsa på lite, gav Johan ett par superfräcka små kalsonger jag köpte till honom på smyg-premiären för Fröken Emma i Bollebygd, det var blixten McQueen på(eller vad han heter) den där Bilar(filmen)figuren ;) han älskade dom! (y) jag stannade hos dom några timmar, badade johan och åt god mat! jag fick oxå en stor vit t-shirt av moster som jag ska ha imorgon när vi ska kolla på E.M.D :D <3

ja, alltså, IMORGOOOOOOON SKA JAG OCH MINA BÄSTA KOLLA PÅ E.M.D PÅ LISEBERG! :D iiiiiiish! jag är överlycklig!det kommer bli så fantastiskt bäst!

Jag, Tova, Felicia & kanske Olivia ska ner då, jag och Tova tar tåget ner på förmiddagen så att vi är där lite innan dom öppnar så att vi kan ta pra platser, och sen kommer Felicia på eftermiddagen, för hon skulle på kalas hos sin mormor eller ngt sånt, och Oliva (om hon kan) kommer också någon gång på eftermiddagen för hon tar tåget direkt från sin pappa då! det ska bli så gryyyyymt! vi ska ha vita t-tröjor på oss som vi ska skriva på, jag ska ha M på min tröja, Felicia ska ha D och om Olivia åker med ska hon ha E och Tova ska vara hjärta eller ett ! haha! så det kommer bli så bra såååååå! och det är ju inte bara EMD som uppträder, edt är ju också bl.a Molly Sandén, Alice Svensson, Johan Palm(USCH!) och några fler.. kolla på www.liseberg.se så kan ni ju läsa om det! :) nu ska jag börja röja i mitt rum, inför flytten om två veckor! ska bli såååå inte-kul. men nu ska jag ha jättetråkigt och sen ska jag ta en lååång dusch och sedan ska jag fixa min tröja!

skriver kanske mer ikväll eller imon,

HA DET SÅ SUPERBRA!


Avslutar inlägget med att tipsa om en GRYMT bra låt från underbara Robin Bengtsson, (JAG ÄLSKAR HONOM!!!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=hBe6AZtPjvI


och ett superroligt klipp med ett galet Johan Palm-fan, HAHAHAH

ett sjukt roligt klipp, ni måste se det!

http://www.youtube.com/watch?v=STphqvPAoUA&feature=channel



HÖSTKRAMAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards