frida sofie hedberg

Alla inlägg den 24 september 2009

Av frida hedberg - 24 september 2009 11:26

Hej alla!


FELICIA LINDAU FYLLER FJORTIS IDAG!

(fast hon är ju redan fjortis, så så mycket ändringar blir det väl inte...) Flört

 

Haha, så grattis till Felicia..

Igår hade vi världens roligaste HKK:lektion! Den var helt... sjuk? hahaah! Karin och jag gjorde världens godaste mackor, såklart! fast det slutade med att jag & Sean delade på min och Karin's macka och karin delade med Linda..  Vi övade inför Kälreksmiddagen, så vi var jätteduktiga och satt raka i ryggen, haha!

 

nu hinner jag inte skriva mer, för vi börjar om en stund och jag är inne på Nellies dator i skolan och hennes lärare kanske kommer när som helst och då blir han arg! :o hahah!

 

Nellie tycker att jag ska skriva att hon är bäst, fast det vill inte jag för jag gillar inte att ljuga... ;D

 

ha det bäst, så skriver jag något ikväll/natt!

 

PUSS <3 Kyss

Av frida hedberg - 24 september 2009 07:20

God morgon!

 

Idag blir det skolan och orgentering på idrotten (USCH!) och efter skolan ska jag och mamma in till stan och kolla om jag hittar några skor, för jag har presentkort på några skoaffärer på 500kr... Me like! Glad

 

gådagen var superrolig!

Karin och Karolina gjorde min dag, underbara flickor!

Karolina, jag älskar dig, finns för dig vad som än händer & du har inte gjort något fel! (L)

Jag & Karin hade roligast på HKK:n, hahah!

 

jag hinner inte skriva mer nu, för jag måste verkligen äta frukost nu.

ikväll ska jag till Faster på ngt smink-party eller så ;)

får se vad det blir där!

 

igår när jag kom hem hanna jag bara plugga en liten stund, sen kom min Johan!

gud vad jag har saknat honom, det var över en vecka sedan jag träffade honom!

men vi hade jätteroligt och tog massa konstiga kort med min webbcamera! :D

här får ni ett smakprov ;)

enjoy!

  

 

hörs seare sötnosar!

 

PUSS <3Kyss

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards