frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

segaste dagen i mitt liv!

Av frida hedberg - 28 november 2009 21:38

Hej sötnos!


Dagen har nog varit en utav dom segaste sen jag föddes! Vaknade första gången klockan 8 (!?) men somnade om, sedan vaknade jag vid halv 1 av att pappa kom in och sa att han åkte och frågade om jag skulle gå upp... men jag somnade om till kvart över 1, då ringde mamma, så pratade med henne en stund. Sen somnade jag om igen! Haha, vaknade till slut och kollade på klockan; 14:44. Jag fick en chock! Haha, har nog aldrig sovit så länge faktiskt. Menmen, utvilad var man!


Gick upp och började baka direkt (för jag hade planerat att gå upp tidigt och baka hela dagen. ), började med att göra chokladkola, det gick faktiskt ganska bra! Sen gjorde jag Nougat-&choklad grejer med mandel i. Tog riktigt lång tid att göra, men det var det värt.


Sen kom jag på att jag inte hade ätit något på hel dagen! Men jag var inte hungrig, så jag åt inegt... Men sen insåg jag att kroppen var helt utmattad av att ha sprungit runt i köket och inte fått något i sig förutom ett glas vatten... Så jag kollade i kylskåpet, men var inte sugen på något så jag tog en rå korv


Sen tog jag en dusch, vilket var superskönt!

Fick också träffa Kim's nya tjej. En supersöt tjej som skrattar hela tiden, haha. Therese hette hon, supersöt och glad. Henne gillar vi!



Åkte sedan med Heléne till Bollebygd och hämtade Kina-mat. Gud vad gott det var med mat, haha.

Nu har vi ätit, och jag bjöd dom på mina nougat-choklad-mandel grejer, och det kändes som om dom var godkända eftersom Kim tog typ 4 stycken och tryckte in i munnen...


Jaja... Nu sitter jag här och kom på att jag skulle svarat på frågorna i frågestunden igår, så får ta och göra det nu!


HA DET BÄST!

så hörs vi sen!

  

 
 
claudia

claudia

29 november 2009 23:09

fin blogg:)

http://onlyclaudia.blogg.se

 
Teresa

Teresa

30 november 2009 20:11

ok bra att du är med min tävling

tack så jätte mycket! Din är också jätte fin!!

http://www.teresape.blogg.se

 
Ingen bild

FRIDA

1 december 2009 18:17

tack (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards