frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

11 september, Robin Bengtsson-kväll ;)

Av frida hedberg - 11 september 2009 22:10


Hej alla glada, och ni andra ;D


Nu sitter jag här, som vanligt... Börjar lära mig att blogga lite närmare nu ialla fall, nästan varje dag, haha.

Skolan idag var faktiskt helt okej, först var det matte och jag jobbade ovanligt snabbt idag(?) sen spanska, läxförhör och ddet gick gallant! Sv/So, Gert var 10 minuter försenad... Men där fick jag tyvärr inte så mycket gjort, utan fick skpriga och kopiera massa sidor ur olika böcker eftersom jag var sjuk när alla andra lånade sina fakta-böcker, så det fanns inga kvar till mig, tack! (y)

men i alla fall, efter det var det slöjd och jag och Linda satt och stickade på våra halsdukar och lyssnade på musik på min Ipod, mysigt! Glad 

efter det var det sista lekitonen, som var NO, usch!

det är nog faktiskt det ämnet som jag gillar minst, det och matte.. Men No:n gick väl inget vidare, kunde inte läxan och jag och Karro sitter INTE och gör teckenspråk och hjälper varandra, nejnej! Flört

efter No:n var det att springa till bussen, hann precis med den ;)

och bussresan hem med Mikaela, Oscar, Amar & Andreas var ju.. jaa, vad ska man säga? annorlunda!

hahah, samtalsämnerna var ju inte så barnvänliga, så dom nämner vi inte här, hahaha!


när jag kom hem var det till att ta ut hunden lite snabbt, för hon har fått vara själv hela dagen.. sackare! så när jag kom hem var hon helt galen! så söt är hon, finns ingen bättre än min Skrållan! :) <3

"a dog dosen't care if you're rich or pore,

give her you're heart,

and she gives you hers."



det är nog bland det finaste talesätten som finns, :)


tillbaka till dagen, efter jag varit ute med Skrållan så tog jag en macka, sen kom mamma hem, jag bytte om och gick bort till nya huset hos pappa och skulle måla, gick ner i källaren och hämtade färgen och allt, men hittade ingen pensel! och det måsta jag ju ha för att måla kanterna och härnerna och sånt först... så jag fick vänta i ca 2 timmar till heléne kom hem och hon skulle tagi med sin penslar, men hon hittade inte heller några, så efter en stund kom pappa med pensel...

Så runt klockan halv-tjugo i sex kunde jag börja måla...

Orkade bara en vägg idag, för jag var verkligen helt slut sen.. Och jag har ONT i mina lår"muskler", men det går väl över innan jag gifter mig...


Efter målningen gick jag tillbaka hem till mamma och hon hade gjort så god mat, (som jag egentligen skulle gjort, men jag hann inte...) det blev dendär tacos-kyckling-grejen som Anja gjorde  när vi sov hos henne! :)

SUPERGOTT ÄR DET!


efter maten blev det ner till mitt rum och lägga mig i sängen med minunderbara data i knäet, och jag kom på att kokan var efter åtta och att idol hade börjat! men sen kom jag på att jag kunde kolla på nätet, så gjorde det! gud vilka bra sångare det finns! Cool

men ingen slår ju ändå the one and only ROBIN BENGTSSON!

nu sitter jag och verkligen drogar hans musik, den bästa låten han gjorde i Idol var nog.. alla, haha.. kan faktiskt inte välja bara en..

Men gud vad jag längtar till 23:e, när hans singel kommer ut; "Another lover's gone"

SÅ GRYYYYMT BRA ÄR DEN! Skrattande jag kan den redan utantill och går runt och sjunger den som en dåre här hemma(fast bara när jag är ensam, annars skulle jag skrämma ihjäl familjen med röst..) haha, nu sitter jag och är inne på youtube och går genom alla låtar han har gjort i Idol 2008, från hans första audition till sista fredagsfinalen!

asså, Bagge säger ju ; "Tjejerna kommer ju dö av det där", men jag har redan dött, flera gånger om!

jag skiter i vad ni andra säger, jag älskar honom och jag är stoooolt!

för det finns ingen bättre musik (han & E.M.D, haha) än det här;

http://www.youtube.com/watch?v=pN7xHccDmRc

http://www.youtube.com/watch?v=Qws1l2X7iy8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=biL4oElNtZ8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=IQ6_UACjDbo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NqJpzq7CSlM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DZTNVICl36s&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=32U64p-neB4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=IWbL6qk8Wjk&feature=related


kolla oxå Robin och han's band's blogg; http://merion.se/?visa=blogg&id=3



detta + apelsin mer och stickning består min livliga fredagskväll av...

men jag är faktiskt väldigt trött nu så snart blir det nog att sova..

ska upp tidigt imorgon och "träna" småbarnen i fotboll klockan 10:00-10:45, sen hem duscha snabbt och sen in till Borås och vara med i fotomaraton (fototävling), och efter det, hem och måla ännu mer!


nu blir det lite mer Robin, sen godnatt!

sov sött och dröm fina drömmar och Robin :)


PUSS PÅ ER! <3 Kyss



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards