frida sofie hedberg

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

17 augusti, ANJA, fortfarande ;)

Av frida hedberg - 18 augusti 2009 00:51


Hej igen!


vi hade tänkt att ha värsta tjejkvällen med glass, massor utan killsnack och filmer! men det blev istället att prata med en kille på msn lite, våffla anjas hår, och sen åt vi lite mat & Kim kom, som vanligt! vi snackade lite med Moa (Anja's storasyster & Kim's ex)  och pratade om lite..hm.. saker haha! :D sen skulle vi gå upp på mitt rum men när vi kommer in så ligger Kim i min säng och har min data i knät! (y) så det blev tjejkväll med Kim, haha. Det blev massa snack om gamla ex och dumma killar! Sen duschade jag mitt hår snabbt och sen gick Kim hem, men kvällen blev inte alls som planerat, mendet blev braaaaaaaa! med lite tårar i ögonen oxå, men då ska ni veta en sak alla tjejer som läser detta (och självklart killar oxå!);

Den person som är värd dina tårar,skulle

aldrig få dig att gråta. Men när du ändå gråter,

så håll huvudet högt.

Så att dina tårar inte sjunger så lågt

som den personen som fick dig att gråta gjort.

 hahah, Anja & Kik, tack för att ni finns, ni är ju fan bäst! :) <3

  besök deras bloggar; www.kimiibooi.blogg.se   &   www.anjalovisaa.blogg.se  så blir dom glada! :D


nu har vi precis lagt oss i våra sängar och satt på Mr.Beans semester och har tänkt somna till den, men vi får se hur det går! blir nog väldigt mycket prat & flum innan John Blund kommer hit ;)


men ni får ha det så bra, så skriver jag kansek lite imorgon innan vi åker till frissan, beroende på hur tidigt vi kommer upp och så... vi måste nämligen gå upp vid 8 för vi ska med halv 10 bussen så... Det är bara att hoppas att det blir som planerat! ;D


så jävla omoget, känner inte igen dig längre.

SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

 
 
Tha bässth!

Tha bässth!

18 augusti 2009 18:53

HAHA?! Anja & kik?! xD Lite fel där du;)
Tror inte kim blir så glá, taha :)
Och smällt hallon glass i fönstret is tha shit!

puss hjärtat/a

http://anjalovisaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!   Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@   Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!   www.fridaasofie.blogg.se   ...

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00


Tja snygging!   Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!      Btw; du som ...

Av frida hedberg - 12 december 2009 15:48


Hej sötnos! ♥   Förlåt för dålig upptadering nu, men jag har haft ganska mycket att göra.. Igår var det meningne att vi skulle åka till Lisberg, men det ändrades! Heléne var sjuk så det blev inget (konstigt va?!) ... Men jag och Johan ...

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38


Yesss, sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... H...

Av frida hedberg - 10 december 2009 19:32


Tja snygging! Förlåt för världens sämsta uppdatering! Har haft massor att göra, och när man väl har tid så är man så trött så man orkar inte skriva. Plus att man har inget att skriva, haha. Men jag ska försöka bättra mig!    Gårdagen s...

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards