frida sofie hedberg

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av frida hedberg - 20 augusti 2009 15:49


Hejsan!


Jag orkar inte skriva så mycket nu för jag har superont i huvvet... Så det blir ett kort inlägg, dagen har varit väldigt bra faktiskt! Första lektionen var mattte, men då gick vi och lånade skolböcker så inget arbete där... Efter matte var det engelska med underbara Alice! det gick väl bra, för vi pratade bara om vad vi ska göra under terminen. Sen var det lunchrast och sen var det att börja fixa inför karnevalen! Jag, Linda Ch & Anja, fick ansvaret för skylten! den blev väl... fin? hahahah, det står; 8B2's ÅTERKLASSTRÄFF 2065! och sen en massa blommor runt om ;) det ska nog bli bra, sen gick vi tillbaka till klassrummet och jag målade Sean&Olle's naglar! ;) röd/rosa med guldrand på Sean & rosa/röda med biege kant på Olle, hahaha, dom ska ju vara tanter imon ;D nu ska jag fixa en god smoothie och ta en huvudvärkstablett!


HA DET BÄST!


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 20 augusti 2009 07:13

Godmorgon!


nu har jag precis tagit en varm jättehärlig dusch! nu ska jag hitta någt att ha på mig och se till att jag får med mig allt jag ska ha till karnevalen ;) 8b2 goes oooooooold! :D det kommer bli sååå bra! hahah, nu måste jag i alla fall gå ner och äta frukost! skriver mer när jag har kommit hem, HA DET BÄST ALLIHOP! :D <3



SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards