frida sofie hedberg

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av frida hedberg - 16 augusti 2009 02:37

Hej alla!


jag som sa att jag skulle blogga några gånger i veckan... ni ser ju alla hur bra det blev med det..

men nu ska jag försöka skärpa mig!


i alla fall; idag fyller pappa 38 år! :) <3

GRATTIS till världens bästaaaa, <3

gick bort till pappa efter en dusch och frukost, han fick paketen av mig och Rickard; två KalleAnka-pocket, en "espresso-servis", en ljuslycka och en liten kokbok :)

efter varit där ett tag gick jjag tillbaka till mamma och började fixa iordning min lilla almernacka jag ska ha i skolan, så nu är den full med bilder på mig när jag var liten, så egoistisk som jag är! :D haha, sen blev det lite mat, städa på skrivbordet litegrann, sdan blev det en superhärlig rask promenad med Skrållan :) SÅ HÄÄÄÄRLIGT!

jag har hittat en klänning hos mormor som hon hade när hon var ung, på hennes brors bröllop, den är blå och superfin, men den är preciiiiiiis förliten för mig, så jag måste gå ner några kilon och så hade hon en annan klänning i lite persiko-färg som var taaaajt och sååå fin! så den ska jag ha på balen i 9:an hade jag tänkt, men  då måste jag oxå gå ner lite och bli mindre, så nu jävlar kör jag på! snabba långa promenader med Skrållan & musik i öronen är så skönt, och äta t.ex mindre potatis och mer sallad, inget fika, bara popcorn, på helgerna och masssssa annat, så nu ni! snart ska ni få se mig, snyggare än någonsin, haha :D


menmen, ikväll har jag bara tagit en snabb-dusch, suttit vid datan och chattat med Karolina & Anja, och min anja kommer och sover hos mig imorgon & följer med mig till frissan på tisdag förmiddag :)

SÅ MYSIGT!

vi ska ha en riiiiktig tjejkväll med glass(jag vet att jag inte ska äta det, men ska köpa ngn sockerfri sorbet ;D ) och filmer och massa massa kärlekssnack! för gumman, det är som du sa; Snubbar som ... hm, dom... behöver vi inte! Dom ställer bara till besvär! Och en dag kommer vi hitta killar som är lika beroende av oss som vi är av dom!

hahah, du är så söt! 


morgondagen kommer bli underbar med min sötaste! :)

anja, jag ääälskar dig bruden! <3


i was praying that you and me might end up together

du är söt.

jag tror jag börjar gilla dig.


BTW; JAG FYLLER ÅR OM EN VECKA! :D


här får ni en bild på mig och min sötnos;


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards