frida sofie hedberg

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av frida hedberg - 22 augusti 2009 23:40


Hej igen alla! :)


 Just nu sitter jag och kollar film, Amreican Pie, med brorsan & Emil. Men snart ska jag nog gå och lägga mig tror jag, så att jag är pigg på kalaset hos mamma imon :) och nu är det bara två dagar kvar till jag fyller år! :D


sista inlägget för idag, skriver mer imon!


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 22 augusti 2009 21:21


HEJ!


längst ner i detta inlägg kommer bilder från karnevalen som vi hade på skolan igår! :)

min klass var pensionärer :)

KOLLA BILDEN OCH NJUT!


det blev inget inlägg igår... efter skolan så blev det hem ochgöra tårtor till kalaset jag skulle ha senare... sen blev det skynda sig och ta en dusch fixa iordning sej och sen kom gästerna; famor & farfar, faster & Johan & Andreas & Tobias, Maria & Tindra :) <3 det blev god mat & en trevlig kväll med undebrara presenter; TACK SÅ MYCKET! :D

 somnade i soffan runt halv1 så gick upp borstade tänderna och dök ner i sängen!


vaknade vid kvart över tio av att mamma ringde och bad mig komma bort till henne och göra tårtorna tills iorgon, då det är kalas hos henne.. det är faktiskt lite jobbigt att ha skilda föräldrar (ni som inte har det kommer aldrig förstå hur mycket man har i huvudet varje dag...) men det funkar :) så då blev det bort till mamma och göra tårtor ch sen kom moster & Johan på en fika :)  sen tillbaka till pappa och äta lite mat & efter några timmar så åkte pappa & Heléne iväg på kräftskiva i Bollebygd så jag stannade hemma och passar Alexander! nu har vi ätit kollat tv och nu sitter jag här. snart tror jag vi ska vara så onyttiga att ta lite tårta som blev kvar igår :)


HA DET UNDERBART SÖTNOSAR!


inte länge till jag kan skriva detta, men här kommer det;

SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards