frida sofie hedberg

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av frida hedberg - 17 augusti 2009 17:37


Hej igen!

nu sitter jag ännu en gång igen vid datan , men denna gången tillsammans med min söta Anja :)

hon skulle kommit lite innan tre med bussen men det var ngt fel (eller så har anja läst fel, haha) så hon kom lite innan halv fyra istället ;)

vi har hunnit måla anjas naglar, göra sönder en nagellacksburk(med nagellack i ) och jag har ätit och vi har kollat på film :) och dampat som vanligt! nu sitter vi jämte varandra i  min säng och jag har datan i knät och på tv:n är det 101 dalmatiner som gäller! haha, den är så gullig! :D


nu ska jag sluta skriva, när filmen är klar så går vi nog över till pappa & sa... SKiver kansek mer ikväll, annars imorgon!


HA DET BÄST!

 och här får ni en otroligt vacker bild på min underbara vän;


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 17 augusti 2009 12:27

Godmorgon!

eller... god förmiddag...

jag hade planerat att somna i tid igår kväll & gått upp i tid idag,´men somnade inte försen ca halv 4... BRA JOBBAT FRIDA! och ställde klockan på 20 i 9,  men stängde av den när den ringde & gick upp vid 20 i 12  istället... Så det blev, upp direkt och äta lite frukost & plocka ur diskmaskinen, borsta tänderna och nu sitter jag här. Ska hitta någon bra musik att lyssna på och städa upp lite på mitt rum, sedan ska jag packa väskorna till pappa för i eftermiddag är dej hejdå mami & hejsan papi! :D


på onsdag börjar skolan & imorgon ska jag klippa mig och fixa håret!


skriver mer sedan när min söta Anja har kommit! :) <3


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards