frida sofie hedberg

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av frida hedberg - 23 augusti 2009 22:07


God kväll sötisar! :)


IMORGON FYLLER JAG ÅR! :D jippie!

men idag fyller snyggingarna Elin & Mia år :)

GRATTIS till er :D


nu blir det bara ett kort inlägg för jag måste sova nu så att jag är pigg imorgon!

idag hade jag kalas hos mamma, med moster & mormor o dom, jättemysigt!

fick sammanlagt 1100kr, ett halsband, "cheers"-dvd, och brorsans iPod, haha. ett stort tack för de fina presenterna! :)

vi år gooood mat och god tårta !


sen gick jag tillbaka hit till pappa och vi kollade lite på tv och fixade musik till iPoden sen var det att städa till mitt rum lite, och sen var det att fixa lite nyponsoppa och lägga mig i sängen och kolla vänner. supermysigt! nu ska jag sova! ( = kolla på vänner i ca en timma till coh sedan somna i från det...) skriver nog mer imorgon, eftersom jag blir 14 år då! :D :D :D


MÅNGA SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg




Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards