frida sofie hedberg

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av frida hedberg - 19 augusti 2009 16:06


HEJSAN GOTT FOLK!


första skoldagen idag då...

började det att få stå och vänta bussen som kom en kvart försent, som vanligt, och sen gå runt och hälsa på allt häärligt folk! :) sen var det "samling" med klassen och pratade om sommarlovet & gjorde ngn set-övning ;) sen var det rast, och sen "möte" med Anja & Linda i lärrarummet -.-

sen fick vi massa papper från skolan, sen lunch & senare vidare upp till Ballasjön! vägen upp var ganska tråkig, förutom den sista biten, musiktävling ;) ialla fall, när vi kom upp var det väldigt varmt, så tog av min skorna och så och satte mig på bryggan, men jag hade så tajta jeans på mig så jag kunde inte vika upp dom så långt så jag badade halva smalbenen med byxxor på (y) sen gick jag & Karro i med kläderna, men jag gick bara till låren för jag orkade inte gå hela vägen tillbaka i fuktiga kläder direkt... men ialla fall, vi hade jätteroligt där uppe! och vägen hem med Sean,Olle & Karro var ju lätt bäst! hahaha, guys you're the best! ;)


tillbaka till skolan, hämta väskan & vänta på bussen, på bussen satt jag med Olivia, Nellie & Felicia, och jag vet inte allt vad vi pratade om, men tjejor ni är så söta! love you! <3


ni ska jag snart börja göra mig iordning för vid klockan 6 ska vi bort och fira mormor som fyller... 62 (eller 63... är inte säker..) äta lite god mat och sånt, sen klockan sju ska jag & pappa på på informationsmöte i Missionkyrkan inför konfirmationen ;)


imrogn blir det två vanliga lektioner, sedan luch, och sedan börja fixa inför karnevalen! :D det ska bli såååå kul!

på fredag lägger jag upp massa bilder så ska ni få se hur snygga vi kommer vara! :)


HA DET BÄST SÖTNOSAR!



SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 19 augusti 2009 07:54


Godmorgon sötnosar!


Nu sitter jag här bara lite snabbt och skriver lite, om fem minuter ska jag ut till bussen, som går mor helvetet, eller ja.. skolan ;) det ska väl bli okej, men ändå inte, för sommarlovet har gått aldelles för fort! Men på fredag är det karneval och vi kommer vara SNYGGAST! ;D


dagens outfit; färglad stickat långttröja från GinaTrico 349kr & ljusa slitna jeans från GinaTricot 399kr :)


nu måste jag gå så att jag hinner med bussen, HA DET BÄST! ;D 


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards