frida sofie hedberg

Alla inlägg den 14 december 2009

Av frida hedberg - 14 december 2009 14:28

  Tjao!


Sitter i biblioteket och ska börja spanskan om 2 minuter, men jag skiter iden! JAG HATAR SPANSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@


Jaja, till det jag skulle skriva; jag har skaffat ny blogg igen!


www.fridaasofie.blogg.se


LÄS DEN, OCH KOMENTERA DEN!   


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Av frida hedberg - 14 december 2009 11:00

Tja snygging!


Jag funderar på att skaffa en ny blogg, igen... Haha! Men känner att jag ska byta till blogg.se, för det blir så jobbigt att skriva bloggagratis varje gång, plus att blogg.se är lättare för er att komma ihåg!   


Btw; du som skrev det där på Lindas blogg, det var riktigt omoget gjort!


Nu har vi sv/so-lektion och har fått varsin bärbar data, att låna då ;)


Linda och jag ska försöka fixa en ny blogg till mig, sen ska vi väl försöka jobba lite oxå, haha!
Vi hörs nog inte ikväll, för ikväll flyttar vi tillbaka till Olsfors igen... Det kommer bli riktigt riktigt jobbigt! Men det är bara att kämpa tills man bryter ihop!


Så önska mig lycka till, vi hörs imorgon!

   

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards