frida sofie hedberg

Alla inlägg den 1 december 2009

Av frida hedberg - 1 december 2009 21:09

Jag kollade runt lite på nelly.com, och hittade en ( jag skulle kalla det tunika, men den låg under kategorin toppar... ) jättesöt topp som jag blev helt kär i! Tänk vad skön den skulle ha med ett par tights under, att bara slappa i eller till och med dansa i. UNDERBART! Den ligger absolut på min önskelista   

  


Visst var den söt?

( den fanns även i brun. )


  

Av frida hedberg - 1 december 2009 19:52

God kväll!


Förlåt för dålig uppdatering, beror mest på brist av tid, för mycket läxor och annat. Plus att vårat intrenet här hos mamma är lite vajsing, så det funkar emellanåt bara... Jobbigt!


I allafall, jag vet att jag inte har svarat på frågestunden ( speciellt eftersom en viss person aldrig kan sluta tjata om det! ), men  jag tänkte såhär att jag startar en ny frågestund snart, kanske imon så får ni till helgen på er? Så lägger jag bara till frågorna som jag fick i den jag hade nu, det blir väl bra?   


Igår hände det faktiskt inte så mycket, eller jo! Vi var och hälsade på hos mormor & morfar, dom har skaffat hund!   En norfolkterrier ( slänger in en bild i slutet av inlägget, på hur han ser ut! ) som heter Jesper! Han var hur söt som helst! Han såg ut som en liten korv på fyra ben, haha. Han hade jättemjuk och gosig päls, och var jätte gosig av sig.

Det roligaste var Skrållan ( våran hund! ), hennes reaktion när hon sprang in hos mormor och morfar. Hon är van vid att springa direkt till köket, för hon får alltid en godis när hon kommer, men när hon sprnag in igår hann hon bara två steg, för där stod en annan hund. Haha, dom var jättegulliga när dom sprang runt och nosade på varandra. Och Jesper försökte sätta sig i mitt knä när jag satt på golvet, men då kommer Skrållan, snabb som blixten, och lixom, knuffar undan honom. Haha, sen kom hon till mig och ville gosa, jag tror hon var lite avundsjuk.


Idag var det en vanlig tisdag i skolan, förutom att jag gjorde 2 prov, och avslutade min högtalare snabt och slarvigt, men den funka!   

På elevensval har jag egentligen träslöjd ( ensam tjej! ), men idag blev det dans istället... Och det är ju inte fy skam direkt!    Vi gjorde klart dansen som vi ska göra på avslutningen till låten: Santa claus is comming to town. Det blev en jättebra dans, rolig och inte allt för svår! Helt perfekt, sen ska jag och min söta vän Olivia gör ett litet solo på... Vad blev det? 3 8:or ( tre åttor )? I allafall, så blev det ett bra solo, tycker jag!


Nu tänkte jag skriva en grej, men jag kom på att det ska jag inte skriva! Så det skriver jag inte! Haha, bra va?


Nu har jag hunnit baka mjuk pepperkaka som jag ska sälja utanför Bolles på fredag, för att få in pengar till klasskassa. Great!


Nu ska jag sluta skriva, hitta på något roligt att kolla på på tv:n, klockan 21:00 har jag lite problem... Jag KAN ju bara inte missa Desperate Houswifes, samtidigt som jag vill se det som börjar i 4:an idag; Jag ska bli en stjärna!

Det får nog bli så att jag ringer pappa och ber han spela in något utav det, så kan jag kolla på det på söndag!


Så, här komer en bild på en norfolkterrier, dock är detta INTE Jesper, för jag fick ingen bra bild på honom igår. Men jag LOVAR att det kommer komma i framtiden. Ha det bra så hörs vi imorgon!

  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards