frida sofie hedberg

Alla inlägg den 11 december 2009

Av frida hedberg - 11 december 2009 11:38

Yesss,

sitter i skolan nu, och nu fick jag precis lunchrast och sitter i biblioteket i skolan med Olivia. Nu sitter hon och pratar och jag har knappt lyssnat, men det var något om att någon inte ville gå och sen gick hon o sen.. A, massa saker... Haha!


I alla fall, kollat på skolan slucia, jättefint var det!

Glömde tyvärr kamran hemma, men får se om jag får tag i några bilder av någon som hade med sig kamera!


Efter lucian var det "lucia-fotboll", där det är lärarna mot eleverna i 9:an... Haha , så grymt kul att titta på!


Nu ska jag, Olivia och några fler gå och äta, och jag MÅSTE HITTA MATILDA!För hon ska med mig hem,


när vi har komit hem så ska vi hämta min Johan på dagis, hem och äta lite, sedan drar vi till Liseberg!


SKriver kanske mer sen, och förlåt för att bilderna inte kom igår, kommer kanske ikväll eller imogon!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards