frida sofie hedberg

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av frida hedberg - 19 juli 2009 21:48


Hej!


Nu är både jag & linda på lite "depp-humör" typ, så det bli inte så lång rolig text nu, men ska försöka :)


började dagen med en liten Linda som kom ner till mig och väckte mig, MYS!

sen blev det fukost efter 10 minuter typ, gott med nybakt bröd (:

sen gick vi till toaleterna och duschade & fixade oss o lite så, härlgt men stressigt! när vi kom tillbaka till stugan lade vi oss i sägen och kollade på Stefan&Krister - Där fick du! så rolig! efter en stund när klockan var ca kvart i ett så åkte vi in till själva Falkenberg & mötte upp lindas farmor, "plast-farfar" och hans son Anton och skulle äta kina-mat, mums! jag åt kyckling med grönsaks, gottigt! sen blev det en låååååg promenad till Vallarna-Friluftsteater, men mysigt var det att gå längst med vattnet, sen började teatern efter ca 45 minuter i hade varit där, det var ASROLIG! jag orkar inte skriva så mkt om den, så ni får kolla min Linda's blogg; duvetlindaa.blogg.se

påvägen hem köpte jag & linda varsin liten Ben&Jerry's-glass :)  MUMS MUMS MUMS! jag tog såklart en cookie-dough & linda tog ngn konstig med cheese-cake & jordgubb, kom hem till stugan, sprang på toa och åt sen glassennnnnnnnnn!

prata med min käre fader i teflonen lite, dom hade grillat och Helénes kompis Jenny var där :) sen skullenog brorsans kompisar Julia & Pontus komma och bada balja, för pappa hade fyllt den igen, JAG SAKNAR MINA KATTER! (och min Svea :( <3) men nu har vi spelat spel ute & ätit god grillad mat & jagad snygga killen på campingen, HAHA! men serriös, ni alla som läser skulle set honom, FYFAN VAD SNYGG HAN VAR! han kom för att byta batteri i brandvarnaren för det började ta slut, och Krister (linda's pappa) sa; nu kommer det en snygg en! asså, på skoj, och jag o linda började kolla efter honom så såg vi honom & båda bah; ÅÅH! fyfan vad snygg! (när han hade gått), hahah, sen har vi gått runt på campingen och letat efter honom hahah! vi är bra är vi :) <3


nu ligger vi i sängen och jag skriver min blogg, och min linda ligger jämte mig, vi messar med anja o lite så, orkar inte mer nu, vi lyssnar typ på deppmusik och snart gråter jag (y) ska sluta skriva nu och hitta massa bra deppmusik :) (y) jaja, bilder får ni kanske imorgon eller ngn dag när jag orkar, ha det bra!


jag vet vad det innebär, om inte du vet ska du inte säga något.

jag orkar bara inte bli sårad ännu en gång.



linda, i love u <3



SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards