frida sofie hedberg

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av frida hedberg - 1 juli 2009 00:20


Hejsan hej :)


sitter i sängen med datan i knäet, bloggar, kollar vänner & lär mig facbook.

haha, känner mig lite efter eftersom alla bara, kolla min facebook o stället, och jag lixom; ehm, haha, jag fattar inte facebook.


hahahah, lite mobbat, men nu tror jag att jag fattar det mesta ;)

igår var jag hemma och inte gjorde alls mycket, hämtade Johan på eftermiddagen :)

MYSIGT!

sen åkte vi ner till huset (det vi bygger i Bgd) och kollade lite, för mamma och leif höll på att måla huset (försjutiioelfte gånegn!) gick in och kollade, för våra tapeter kom igår, men Ivan (gubben som ska tapetsera) hade inte börjat i mitt rum, utan brorsans, och han ska ha tre väggar grå & en grå med ljusa grejser på, haha, en fondvägg... och så hade vi fått fondtapeten fel, så istället för den gråa med grejser på så blev det en rosa-gul med små medaljonger på, HAHAHAHAH! men som tur vad insåg dom att det var fel INNAN dom började, haha...

ska nog ner en sväng imon eller på fredag och se ifall han har börjat med mitt rum.. SPÄÄÄND! :D


nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i min gosiga säng med alla kuddar och fortsätta kolla väner & gosa med min skrållan :)

bara för att hon är världens bästaste & sötaste hund så får ni en liten bild på henne här i slutet, enjoy! :)


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Av frida hedberg - 1 juli 2009 00:20


Hejsan hej :)


sitter i sängen med datan i knäet, bloggar, kollar vänner & lär mig facbook.

haha, känner mig lite efter eftersom alla bara, kolla min facebook o stället, och jag lixom; ehm, haha, jag fattar inte facebook.


hahahah, lite mobbat, men nu tror jag att jag fattar det mesta ;)

igår var jag hemma och inte gjorde alls mycket, hämtade Johan på eftermiddagen :)

MYSIGT!

sen åkte vi ner till huset (det vi bygger i Bgd) och kollade lite, för mamma och leif höll på att måla huset (försjutiioelfte gånegn!) gick in och kollade, för våra tapeter kom igår, men Ivan (gubben som ska tapetsera) hade inte börjat i mitt rum, utan brorsans, och han ska ha tre väggar grå & en grå med ljusa grejser på, haha, en fondvägg... och så hade vi fått fondtapeten fel, så istället för den gråa med grejser på så blev det en rosa-gul med små medaljonger på, HAHAHAHAH! men som tur vad insåg dom att det var fel INNAN dom började, haha...

ska nog ner en sväng imon eller på fredag och se ifall han har börjat med mitt rum.. SPÄÄÄND! :D


nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i min gosiga säng med alla kuddar och fortsätta kolla väner & gosa med min skrållan :)

bara för att hon är världens bästaste & sötaste hund så får ni en liten bild på henne här i slutet, enjoy! :)


SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards