frida sofie hedberg

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av frida hedberg - 6 juli 2009 16:47


Hej alla bruna...


det är inte jag, haha

jag fattar inte, ligger i solen i TIMMAR men jag blir inte bruuun. ;o :(


jaja, skit samma, färgen kommer förhoppningsvis snart ;)


i torsdags var det t-kväll i Borås och det blev först med Emma & Issa, lite med Emmie, och sedanunder uppträndanderna haha, så blev det Tova Meyya Joanna & Johan, trevligt värre! :D (y)

jag och tove blev kvar efter en halvtimma för de andra skulle med bussen hem ;) jag och tove hade i alla fall SUPERKUL verkligen, så tove; TACK FÖR EN SUPERKUL KVÄLL! :D <3


i helgen har jag inte gjort så mkt, fotade Olivia i lördags, SÅ FIN ÄR HON!!!!!!! :D oh bilderna blev jättebra, jag är nöjd, och det verklade som olivia var nöjd oxå ;)


igår var den söndag och jag gjorde inte så mycket.. var hemma och tog det lugnt, städade på mitt rum & bakade en sockerkaka :)


idag gick jag upp vid halv 9 och åt frukost och fixade mig, sen åkte jag & mamma in till Fotriktigt för jag har ju så ont i mina knäna lite då och då.. eller ja, ganska ofta.. och det kan hänga ihop med fötterna så vi var där en liten stund, det gick fort! men det slutade med ilägg i mina skor ... ;)

det känns ganska bra, dom är sköna att gå i(med/på?) haha, sen åkte vi till systemet, mamma skulle köpa lite vin och så att ha med till stugan imon :)

sen blev det Chili för jag skulle visa mamma spegeln som jag önskar mig när jag fyller år, den är så fiiiiiiin! :D gammaldags gulram och hyffsat stor (: me love. <3 sen var det en fika och det blev en baguett med kycklingröra, mums! sen till city och handla masssssssssa saker!

sen hem och jag damsög huset oh förtjänade en SUPERSNYGG kavajliknande bolero, åååh, JAG ÄLSKAR DEN! bild kommer om ett tag när jag orkar ta kort på den och så... nu sitter jag i sängen med datan i knäet och ska snart äta någon god paj som mamma har gjort idag :) nu har jag precis satt på HSM3, asså.. jag vet att många tycker att dom filmerna är töntiga, men jag älskar dom.. blir lycklig när jag tittar på dom, hehe :D


imorgon blir det Björkäng och stugan till mormor&morfar, det ska bli så mysigt!

kommer till baka på onsdag eller torsdag, hör av er!


i september så ska jag tova & olivia till Liseberg och kolla på E.M.D, vissa säger att det oxå är töntigt att gilla dom, men jag älskar dom oxå.. så jag antar att jag är töntig?! hahah :D JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅ!

bara för det så får ni en bild som ni kan sitta och drägga till ;)



SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg



Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards