frida sofie hedberg

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av frida hedberg - 27 juni 2009 12:12

Hej alla söta & glada sommarungar! :)


Vaknade en halvtimma försent idag, det var avslutning med småbarnen i fotboll som jag & min mosters sambo "tränar", haha,

så söta är dom!

det blev lite fotboll, sedan lekar o saft & glass, och jag fick en stor bukett med plockade blommor av några tjejer, gulligt!

Så nu sitter dom i en vas ute på altanen och ag sitter i köket o bloggar nu, min anja kommer om typ, en halvtimma och jag har precis lagat mat, duktiga jag! :)

när anja kommer så ska vi äta o fixa oss, sen kör heléne ner oss till Bgd där vi tar bussen till Gbg o jag ska köpa en söt bikini, 330kr, men det får det vara värt, jag lägger in en bild nedan, dagens outfit kommer nog inte idag, kameran ä cp, men har samma kjol som igår o ett annat vitt linne, lila liten kofta, knappt o en lila handväska & ringen  :)



SOMMARPUSSAR

frida sofie hedberg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


frida hedberg,

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Den är tråkig. Kollar aldrig!
 Den är bra som den är!
 Den är ganska bra, men du borde skriva oftare!
 Den är helt okej, men det finns mycket att förbättra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards